UNIQA, ako líder v bankovom sektore potrebovala webové sídlo zodpovedajúce špecifickým požiadavkám a vnútorným procesom pri správe obsahu.
Kľúčové riešenia
- Návrh a implementácia novej webovej stránky
- Zjednodušenie hlásenia škodových udalostí
- Automatizácia procesov



Naša úloha
Našou úlohou bolo pripraviť návrh a následne zabezpečiť implementáciu webového sídla.
Odbremeniť klientské centrum a zjednodušiť hlásenie škodových udalostí bola pre nás veľká výzva. Zvládli sme to vďaka aplikácii, ktorú sme vyvinuli presne na mieru pre poisťovňu UNIQA SK a CZ. Cieľom bolo zautomatizovanie procesov hlásenia na základe čísla zmluvy, napojenie na interné systémy a vytvorenie dizajn manuálu a pravidiel použiteľnosti pre online komunikáciu. Používateľ teraz môže komplexne nahlásiť celú škodovú udalosť, pripojiť požadované dokumenty/fotky a odoslať hlásenie z pohodlia domova.

Riešenie
Riešenie postavené na platforme CMS WebJET sme prispôsobili špecifickým požiadavkám a vnútorným procesom poisťovne.
Výsledkom je príjemný používateľský zážitok a zrýchlenie celého procesu. Súčasťou riešenia bolo vytvorenie 16 online formulárov pre slovenský a český trh, ktoré sú doplnené o funkcionality ako generovanie sumáru hlásenia do PDF, možnosť uloženia rozpísaného hlásenia (a jeho dokončenia neskôr), či modul na vizuálne označenie poškodených dielov na vozidle.


Naše portfólio je naozaj široké. Ponúkame rozmanité profesionálne služby z oblasti IT a dokážeme vytvárať riešenia šité na mieru aj pre vás.
Výber našich projektov
Webová stránka, ktorá rúca stereotypy
Tatra banka
Príprava návrhu a následne zabezpečenie implementácie webového sídlaS GIS je to predsa len jednoduchšie
Železnice Slovenskej republiky
Efektívny a rýchly prístup k informáciám o aktívach v priestorovej mapeNová klientska zóna a omnoho viac
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Komplexné webové riešenie pozostávajúce z verejného webového portálu, intranetového portálu a klientskej zónyZobraziť ďalšie projekty
Zobraziť menej projektov