Volkswagen Slovakia je najväčšia automobilová spoločnosť na Slovensku so závodmi v Bratislave v Devínskej Novej Vsi, v Stupave, v Martine a v Košiciach.
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia je unikátnym vo svetovom meradle, keďže sa tu ako v jedinom automobilovom závode na svete vyrábajú pod jednou strechou vozidlá piatich značiek (Volkswagen, Audi, Porsche, Škoda, SEAT).
Kľúčové riešenia
- Vytvorenie priestoru pre zamestnancov spoločnosti, ktorý by disponoval všetkými potrebnými informáciami, ktoré by mohli zamestnancov zaujímať.

Naša úloha
Úlohou pre nás bolo vytvorenie portálu, ktorý by slúžil na informovanie zamestnancov či už o firemných zľavách, akciách, ponukách pre zamestnancov ale aj o jedálnom lístku a podobne.
Vzhľadom na veľké množstvo informácií, ktoré portál ponúka, bola kladená požiadavka na personalizované nastavenia pre zasielanie informácií pre zamestnancov.

Riešenie
Naša spoločnosť poskytla riešenia, ktoré boli primárne zamerané na dodávku SW licencií, implementáciu a konfiguráciu SW riešenia, analýzu a návrh štruktúry webovej stránky, návrh UX a dizajnu webovej stránky, testovanie a nasadenie SW riešenia do prevádzky a v neposlednom rade školenia používateľov.
Využitými technológiami bol napríklad CMS WebJET 8, WebJET Newsletter, aplikačný server Tomcat, MariaDB databáza, virtualizácia serverov alebo aj load balancing infraštruktúry.
Aj vďaka našim riešeniam si každý zamestnanec vie nastaviť a manažovať kategórie, ktoré sú predmetom jeho záujmu. V prípade, že portál používateľovi nevyhovuje a jeho využitie pre neho nemá pridanú hodnotu, môže sa z portálu odhlásiť.
Vzhľadom na veľký objem zamestnancov spoločnosti, ktorý sa neustále mení, bolo cieľom projektu aj automatizované vytváranie a manažovanie používateľov, ktorí môžu do portálu pristupovať. Cieľom bolo automatizované vytváranie, ale aj deaktivácia používateľských účtov na základe systému pre správu zamestnancov , ktorý spoločnosť Volkswagen používa.
Koncové riešenie pre správu používateľov bolo tak viazané a napojené na externý systém pre správu zamestnancov. Noví používatelia sa tak vytvárajú automatizovane a na základe importných dávok, ktoré sú generované externý systémom. Novo vytvoreným používateľom sa automaticky vytvorí používateľský prístup do portálu na základe uvedenej emailovej adresy. Informácia o vytvorení prístupu je tak automaticky zasielaná na uvedený e-mail, spolu s príručkou pre používanie portálu. Súčasťou importných dávok je aj informácia o deaktivácii jednotlivých prístupov, ktoré sa taktiež automaticky deaktivujú.

Chcete sa aj vy stať našim partnerom a poskytovať svojim klientom služby a produkty z nášho portfólia?
Výber našich projektov
Hlásenie škodových udalostí už aj z pohodlia domova
UNIQA
Webové sídlo zodpovedajúce špecifickým požiadavkám a vnútorným procesom pri správe obsahuWebová stránka, ktorá rúca stereotypy
Tatra banka
Príprava návrhu a následne zabezpečenie implementácie webového sídlaNová klientska zóna a omnoho viac
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Komplexné webové riešenie pozostávajúce z verejného webového portálu, intranetového portálu a klientskej zónyZobraziť ďalšie projekty
Zobraziť menej projektov