Úspešne sme navrhli a zrealizovali kompletný redizajn webovej stránky Železníc Slovenskej republiky.
Kľúčové riešenia
- Návrh a implementácia novej webovej stránky
- Návrh a implementácia novej webovej stránky
- Návrh a implementácia novej webovej stránky

Naša úloha
Našou úlohou bolo pripraviť návrh a následne zabezpečiť implementáciu webového sídla.
Odbremeniť klientské centrum a zjednodušiť hlásenie škodových udalostí bola pre nás veľká výzva. Zvládli sme to vďaka aplikácii, ktorú sme vyvinuli presne na mieru pre poisťovňu UNIQA SK a CZ. Cieľom bolo zautomatizovanie procesov hlásenia na základe čísla zmluvy, napojenie na interné systémy a vytvorenie dizajn manuálu a pravidiel použiteľnosti pre online komunikáciu. Používateľ teraz môže komplexne nahlásiť celú škodovú udalosť, pripojiť požadované dokumenty/fotky a odoslať hlásenie z pohodlia domova.



Riešenie
Riešenie postavené na platforme CMS WebJET sme prispôsobili špecifickým požiadavkám a vnútorným procesom poisťovne.
Výsledkom je príjemný používateľský zážitok a zrýchlenie celého procesu. Súčasťou riešenia bolo vytvorenie 16 online formulárov pre slovenský a český trh, ktoré sú doplnené o funkcionality ako generovanie sumáru hlásenia do PDF, možnosť uloženia rozpísaného hlásenia (a jeho dokončenia neskôr), či modul na vizuálne označenie poškodených dielov na vozidle.


Máte záujem o nezáväznú konzultáciu? Radi sa s Vami spojíme.
Výber našich projektov
Hlásenie škodových udalostí už aj z pohodlia domova
UNIQA
Webové sídlo zodpovedajúce špecifickým požiadavkám a vnútorným procesom pri správe obsahuWebová stránka, ktorá rúca stereotypy
Tatra banka
Príprava návrhu a následne zabezpečenie implementácie webového sídlaNová klientska zóna a omnoho viac
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Komplexné webové riešenie pozostávajúce z verejného webového portálu, intranetového portálu a klientskej zónyZobraziť ďalšie projekty
Zobraziť menej projektov